torsdag 28. mai 2009

Terrengkarusellen 8. løp - Huntonitløpet 4/10 km

På tide å få løpt litt konkurranse. Starta rett over tre, og var ganske aleine i 10 km-sløyfa. Løp forbi Hilde i starten i sin svarte fantominedress. Løypa er egentlig utrolig kronglete, opp og ned og fram og tilbake og rundt og fram.

Kom inn på 59.50, etter å ha spurta ganske godt siste par hundre metrene. Andre kilometren var på godt over 7 minutter, ellers +/- 6 minutter.

Ellers er skoa mine så godt som utløpt, og ytterste helen på venstre sko henger og dingler, og jeg merker det blir ujevn belastning. På høy tid å kjøpe nye.


Resultatene

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Hilde: Dette var det 8 løpet i karusellen, og det var jo super hardt. Fikk tlf fra ei av avregningspikene.. ho sa ikke hallo ei gang.. bare " for et helvete".. og det var jo det.. Men føles godt i kroppen nå...etter lang dusj, fotbad og litt laksemiddag.
Jeg løp 4 km, så fikk fullført.Klokka i målområdet virket ikke av en el annen merkelig grunn. Litt kjipt for har ikke snøring på hvor lang tid jeg brukte. Jeg hadde en syk overtråkk sånn halvveis, men det gikk bra. Hørte noen eldre damer bak meg sa "oi".. så det så nok ikke bra ut..men er sikkert myk i leddan..hehe.

Siden friskusen besøker Carolas hjemland, så ble det ingen oppmuntring fra hans side i løypa. Så det hjalp ekstra godt når jeg fikk noen velformulerte ord fra den energiske Olav. "Det blir bedre" hehe..

Oppdaget en ny interessant form for jogging underveis. En mann som ble trukket rundt i løypa av en hund. (bånd rundt livet).. kanskje en smule urettferdig hvis han var med på tidtakinga..men ellers en digg måte å løpe på kan jeg tenke.

Grendstad sa...

Det er som regel god underholdning når eldre damer sier oi. :-)

Traff også en fyr med hund på de lange løypa, men der tror jeg hunden hadde pest ut mannen litt. Både fordeler og ulemper med dyretrekking tror jeg. Du kan heller bruke Friskusen. Han kan du jo gi klare ordrer. ha-ha

Grendstad sa...

Hadde jeg løpt registrert som dame, hadde jeg blitt nr. 12 eller noe sånn av damene. Vel, vel, det er for lite attraktivt til at jeg vil gjøre noe med det. :-)