mandag 2. november 2009

Bading med tilskuer

Før morroa starter

3 min igjen

Halvt minutt igjen

I dag vartet naturen opp med sterk vind, mikroregn og en 6-7 plussgrader. Med andre ord var det intressante badeforhold for Diggidanga. Ekstra krydder var det at Svein stilte som tilskuer, kameramann og forpleiningsansvarlig.

Drilla som vi er gikk det meste på skinner. Filmen her sier vel det meste i så måte, inkludert hva tempen i sjøen var. Pga av lite nytt på bloggen i det siste legger vi ut litt flere bilder enn vanlig.



Til slutt må jeg følge opp føljetongen fra tidligere. Når man kaldtvannsbader stenger kroppen ute det meste av funksjoner ser det ut til. For mitt vedkommende forsvant alt av bølgebrus og andre unødvendige lyder da jeg havna i vannet i dag. Fasinerende!

Etterpå

3 kommentarer:

Grendstad sa...

bra innlegg! morsomt med filmen. fikk jo fram forholdene ganske bra vil jeg si :-)

DE sa...

Ja det var genialt å ha en kameramann tilstede. Ellers funker det greit med youtube. Tok bare litt tid å finne ut hvordan det skulle gjøres.

Hilde Fantomine sa...

Kjempekul film:-)
Friskus skrøyt av høye bølger..men det kom ikke så klart frem.