tirsdag 4. mai 2010

Intervall igjen

Hadde jo ei intervalløkt på søndag, som fremdeles satt litt i leggene mandag ettermiddag.Men hadde forpliktet meg til å lede ei siste fellestrening før Holmenkollstafetten til helga. Derfor bare å stille opp i Baneheia.
20 min oppvarming rundt 3.stampe, deretter 45 sek drag på sletta i lysløypa.Med litt mild overtalelse klarte alle 10 repetisjoner. Veldig bra innsats fra alle 9!
Som forrige gang avsluttet vi med 15 min rolig jogg og vassing som snart er i varmeste laget.
I går var det hele 11 grader.

4 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Super bra... virker som en knallbra økt...nesten fristet til å være med..selvom det nok hadde blitt litt snylting siden jeg ikke skal løpe....

11 grader er ikke varmt kjære..:-)

DE sa...

Allerede til helga det er stafett ja. Det er jo en stor happening. Hvor mange etapper blir det på deg i år?

ØY! sa...

blir bare en i år,siden treneren har så dårlig tro på meg..

DE sa...

Det er vel strengt tatt nok med en. Bra Diggidanga er representert. Lykke til på ferden!