lørdag 19. februar 2011

Høysnøe

Det tok meg i morres 3 timer å gå hjemmefra og opp i byskauen og rundt rød lang løype, og hjem igjen. En nydelig tur. Halve turen gikk i dypere løssnø (se bildet) fordi Diggidangas mann var første mann ut, periodevis andre mann ut, etter siste dagers snøfall. Diggidangas setter spor.

Da jeg ut på formiddagen var med Tuva på fotballcup, nevnte jeg det for mora til ei av de andre jentene, at jeg hadde hatt en 3 timers tur på morraen, og tenkte hun skulle bli litt imponert. Hun repliserte imidlertid smilende at hun også hadde hatt en skitur på morraen, Skaugo-Grostøl t/r 2 ganger, og at det var cirka 3 mil (!).

He-he, så da satt jeg der som en vanlig gjennomsnittlig halvtrimma fyr og så på fotball i Sørlandshallen...

2 kommentarer:

ØY! sa...

det var vel heller ho som var over snittet sprek da.
Uansett hadde du en solid tur, og sikkert stort utbytte av det både på det mentale og fysiske plan.

DE sa...

Ikke lett å imponere folk nå til dags. Men en meget bra tur hadde du iallefall. 3 timer er jo kjempelenge.

Bra du går foran og setter spor.