torsdag 8. september 2011

14. karuselløp - Ikke akkurat Tullas løype 4150 meter

Grendstad
Endelig i gang igjen i karusellen. Løp kl. 15. Flat og grei løype, merka det var ei stund siden sist, men hold godt gjennom. I mål på 20.50. Sånn ca 5 minutter og 1,2 sekunder pr. km. Godt fornøyd. Løping er bra for kropp og sjel. Takk karusellen.

Øy!
Syns ikke løypa var grei i det hele tatt. Synd at det ikke ble en våt og sugende Tullas, men man må ta det man får servert. Hadde en litt ugrei mage før løpet, og det ble ikke særlig bedre underveis. Lenge siden det har vært så tungt. Startet i 17.55-feltet, men løp alene nesten hele veien, hadde 2 foran meg som jeg ikke klarte å henge på. Resten av det 10-12 manns store (lille) feltet så jeg ikke noe til etter 1 km.
I mål på 19.40 ca.

F+F
Kjedelig at det ikke ble Tullas, men har forståelse for valget for det er jo sykt vått for tiden. Formen er jo heller laber så vi tok det som vanlig med ro. Synes det er trivelig i Baneheia, så vi fikk en veldig fin tur på kryss og tvers. Såpass inspirert ble vi at vi dagen etterpå tok en ny tur i samme område, denne gangen med både unge og grill. Deilig å spise grillpølser på brannposten, mens man skuer utover staden.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Tja, jeg skulle også gjerne løpt Tullas, men denne var grei nå for meg siden det var lenge siden sist. Ikke rart du ikke så noen bak deg, når du hadde dårlig mage...

Jeg må belage på å løpe før puljene, pga teater kl 18.

Godt løpt av Øy. Ser fram til neste samløp ei gang i framtida.

DE sa...

Ikke galt at hele gjengen stilte til start denne gangen.

For øvrig snakker de vel om å kjøre Tullas på høstløpet. Håper det blir tilfelle så får vi løpt klassikerløypa i år også.