torsdag 9. oktober 2014

7 things to do when you are a fieldguard at Terrenkarusellen








2 kommentarer:

ØY! sa...

Alltid er det løperene som kommer i fokus, så det er høyst betimelig med litt oppmerksomhet rettet mot staben som gjør løpet mulig. Morsomt og bra " Lost"
Ser forøvrig at gubben var først i klassen sin og i tillegg slo selveste Oddvar Brå. Så kan man spørre seg hvor man var når det skjedde?

DE sa...

Man får alltid mye respekt for den jobben utvalget gjør, når man en sjelden gang er med som frivillig. Det er jammen mye som skal fikses i forbindelse med hvert løp. Bare det å ta ned bånd tar jammen lang tid. Jeg hadde vel ansvaret for å ta ned båndene på ca 1 km av løypa, og var ikke ferdig før det nesten var mørkt.

Ellers var jeg der delvis da Gubben slo Brå. Dvs at jeg fra min post så Herr Brå to ganger i løypa. Gubben så jeg ikke noe til, men han løp jo så fort at jeg sikkert ikke klarte å registrere han i farten.