onsdag 7. januar 2009

Tungsinn i måneskinn


Humørsyk og kanskje småsyk var en måneskinnstur tingen i dag. Først en gå/lektur en drøy halvtime med Tuva fra gamleheimen og rundt sykehuset og tilbake. Deretter jogging i gatelys og måneskinn fra gamleheimen, opp langs Otra et stykke, og tilbake rundt sykehust, gåing over Baneheia og ned til Ravnedalen, hvorfra jeg tok en langspurt nesten hjem. Litt lite energi, og litt mye tøy på, gjorde at det svartna litt underveis, men ikke mer enn at jeg så sti og løyper i måneskinnet. Ei meget god kondisøkt til å være på denne årstida, og det hjalp godt på psyken.

7 kommentarer:

DE sa...

Ser ut som ei fornuftig og god Diggidangaøkt. Svein og jeg gjorde det stikk motsatte og hadde en liten time på Spicheren. Litt vel folksomt der oppe etter mitt syn, men det duger.

ØY! sa...

det er nå du skal legge grunnlaget for en god sesong med tungsinn og humørsyke.
Diggidanga er ikke redd for å kikke i de mørke krokene,nei.

Grendstad sa...

Jaja, så fikk jeg omgangssyka som ungene har hatt etterhvreandre nå. Fikk den i går kveld, men er godt på bedringens vei nå. Skal være fornøyd hvis jeg slipper unna med det i influensasesongen m.m. i barnehagen.

DE sa...

Kjipe greier! Men bra det allerede går den rette veien.

Som folket sikkert allerede har sett har jeg lagt inn isbadestatistikk, men det er bare å endre på tingene dersom noen har bedre idèer.

ØY! sa...

god bedring,slike ting er vanskelig å unngå når man er i nærkontakt med mange barn.

isbadestatestikken er fin-fin.
men klarer ikke å stemme på avstemming,vet ikke om det er min maskin eller hva det er.

ØY! sa...

sist var det Svein med potta,
nå er det vel Olav med bøtta.

Grendstad sa...

hepp, hepp

Ja, jo, nå har jeg ligget i senga i over 12 timer i en lang natt, og det blir stadig bedre.

Jo, jeg hadde bøtte.

Synes isbadeinfoen er meget bra. Glømte å kommentere den, men den må jo være byens beste. Meget bra jobba, Vestbakken.