søndag 15. februar 2009

En dag med diverse aktivitet

Begynte dagen 07.45 med en rolig løpetur i vågsbygd.Så ikke et menneske som ikke satt i bil på hele turen,så jeg hadde god plass på gang/sykkelstien.
Se linken under for å se ruta jeg løp,brukte ca 49-50 min.
http://www.mapmyrun.com/route/no/kristiansand/423585860039

Vel hjemme igjen var det å pakke til skitur med familien.
Turen gikk til Lolands slake løyper.Vi var sammen med Jørn med familie.
Vi slo tidlig leir og fyrte bål og grilla pølser.Før vi satte kursen hjemover, tok Jørn,Aleksander og undertegnede ei runde i området,ca 3 km.
Da Kristoffer ikke har vært helt i toppslag i dag,ble det ikke så mye skigåing på han.

Etter middag og diverse tv-sport hadde jeg fremdeles mer energi som ville ut.
Løsningen ble da 2 runder i lysløpa på Hellemyr.Hadde litt bakglatte ski, så det ble noe" kaving" i bakkene.Merker at jeg får brukt andre muskler både i armer og bein,enn på løpinga.
Evelyn har skrytt veldig av løypa der oppe,den er fin å gå noen runder i.Men hvis akebrett-faktoren hadde vært betydlig lavere,hadde det vært enda bedre.

6 kommentarer:

DE sa...

Jøss for en dag! Løping, ski og ski. Du har et imponerende energinivå.

Ellers fet effekt med kartet. Kjekt å ha til sammenligning senere.

Grendstad sa...

Jo, det må jeg si. Hva er det du spiser om dagen? Komper? Grilla firfirsle?

Åsn fikk du til det kartet. Skjønte ikke det i farten.

ØY! sa...

karttjenesten finner du på:
mapmyrun.com

Grendstad sa...

ja, det skjønte jeg

ØY! sa...

selvfølgelig gjorde du det,bare jeg som ikke skjønte at du skjønte.

Anonym sa...

Du har nok vært for tidlig ute i lysløypa. Etter 8 om kvelden pleier det å være supert, men det visste jo ikke du.