torsdag 12. februar 2009

Utlært??

Siste kveld med yogakurs og i dag ble vi kjørt hardt. Voldsomt så slitsomt det kan være å befinne seg på omtrent nøyaktig samme sted i en time. Men det er artig og ikke minst nyttig. Mange ting går fremdeles trått, men er temmlig sikker på at jeg presterer bedre enn første gangen. Kan iallefall ørten forskjellige varianter av solhilsen, og det er jo kjekt.

Ifølge læreren er jeg nå flink nok til å gå på ordinære timer. Jeg tillater meg å tvile litt, men har ingen ting å tape på å prøve.

1 kommentar:

Grendstad sa...

Ja, jo, ordinære timer? Jo, hvorfor ikke. Sånne ting som dette har jo ofest sine perioder, og hvis din periode er nå, så synes jeg du skal fortsette så lenge det er gjevt. Det er jo en veldig bra ting.

Jeg håper min periode kommer igjen, at det passer med kurs og timer. Er ikke så verst i aktivitet, men ikke så god på avslapping og konsentrasjon.