søndag 4. juli 2010

På to hjul i/for svingene





Til Mandal Sommerrevy er det grei sykkelavstand, og Svein var ikke vond å be. Tråkka avgårde fra Hannevika 14.30 lørdag, og kom inn et ganske kraftig regnvær i Søgne, men sommerregn blir man bare våt av, ikke særlig kald av.

Sykla ytre vei, og der går det en del opp og ned, men ikke så ille når en er 2 og har greie sykler. Brukte 2 timer til Mandal by. Der bada vi på piren ved Mandalselvas utløp, og så gikk vi via tørketrommel og Jonas B, og så på revyen, som var gratis pga medvirkning.

Deretter sykla vi hjemover og kom hjem i 23-tida. Svein var et strå sterkere enn Olav på pedalene, men vi holdt greit følge med hverandre, og brukte ca 2 timer hjem igjen også.
Veldig fin tur på totalt ca 11 mil.

3 kommentarer:

ØY! sa...

fin tur som jeg absolutt ikke hadde tatt uten Olavs initiativ, så takk for det.
Fint å sykle sammen med noen som har omtrent samme treningsgrunnlag,selv om Grendstaden er sterkere enn meg på sletter og nedover, mens jeg er litt lettere i rumpa oppover.

ellers så prøvde jeg å passere to stykker på sykkel rett ved Europris,den bakerste hørte at jeg kom og syklet forholdsvis rett frem,mens den fremste brukte hele fortauet og hadde dessuten hørselvern med radio på hodet, og var helt i sin egen verden!
Jeg måtte faktisk dra ham i jakka før han reagerte og slapp meg forbi.Snakker om svimete type.
Håper ikke dette var ny taktikk fra Vestbakken,i tilfelle bare ekstremt irriterende

DE sa...

Sykkel, revy og Mandal høres ut som en Diggidangatur av beste merke. Dere må ha hatt en super dag.

Vestbakken har ellers ikke langt om taktikken, så mannen med headsettet har nok vært ute og laget kvalm på eget initiativ.

Hilde Fantomine sa...

Super tur!... Flinke gutter..
Med revy følger ofte øl med, det var ikke noe fyllekjøring på dere gutta?...hihi