onsdag 11. juli 2012

Stang ut og ny vassetur


På tirsdagens frisbeegolfrunde skulle jeg for en gang skyld ta meg tid til å varme opp litt. Kanskje ikke lurest å gjøre dette på første kurv. Hadde både gode og dårlige kast, men det som endte opp i elva var egentlig ganske bra. Dessverre traff det et tre på høyre side, skar over og så sa det plask. Dermed ble det vassetur, denne gangen en del lengre ute enn sist. Skulle hatt Olav med kajakken som vakt.

Etter lengre enn langt kom jeg omsider i gang. Oppvarmingen så ikke ut til å hjelpe stort, for første kurv endte med dobbel bogey. Men etter det gikk det sånn tålig bra. Har bra lengde på mange kast og begynner også å få bra feeling på mid-range brettet. Puttene begynner også å komme seg. Etter å ha blitt inspirert av Svein prøver jeg å være mye mer aggersiv på kurva nå. Imidlertid var det den store stang ut dagen. 6-7 ganger traff jeg kjettingen uten at brettet endte opp i kurva. Flere ganger fra temmelig langt hold. Var derfor litt småirritert underveis, og tenkte at dette var en dårlig runde.

Hadde en sterkt avslutning, og opptellingen viste at jeg sluttet på +16. Det er faktisk tangering av persen. En såpass bra score på det som føltes som en dårlig dag får jeg ta som tegn på framgang.


DE 5 3 4 3 4 4 5 3 4 5 4 3 4 4 5 3 4 3  :70
+/- par 2 0 1 0 1 1 2 0 1 2 1 0 1 1 2 0 1 0 :16

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Flinkis:)... Vi kan begynne å kalle deg vassbakke :))

Grattis med ny pers:)

Kan du komme ned å lage kveldsmat til meg, er svolten, og litt syg..

DE sa...

Hehe...kvelds skal bli :)

ØY! sa...

imponerende bra vassa!

du viser også en meget bra jevnhet, med litt mer stang inn setter du snart ny pers, garantert.

stort hus dere har, siden dere må bruke sos.medier for å kommunisere, he-he1