tirsdag 14. juli 2009

En tur på Spenst!

Var innom Spenst en tur i går. Har ikke vært der på veldig lenge..
Det var så ustabilt vær, så tenkte det var på tide med litt vekt/styrke trening.
Hadde 4 km jogging/intervall på mølle og 30 min magetrening.. i tillegg til et par runder m vekter... så nå vokser bicepsene i takt m gresset i hagen min ....:-)

Var ei fin økt..fikk svettet en del..da aircondition hadde stoppet å virke...

Sitter på jobb nå, og har vondt i hele overkroppen, så jeg hadde nok godt av litt styrketrening..

3 kommentarer:

DE sa...

Flink og disiplinert du er Fantomine! Bicepsen går opp, men gresset skal snart ned :)

Krever ekstra viljestyrke å få tatt slike økter nå på sommeren, så håper du kan vise meg nøkkelen ;)

ØY! sa...

på sommeren er det vanskelig å komme seg inn, på vinteren er det omvendt.
vil gjerne se bicepsen en gang.

Grendstad sa...

Hva om du hadde tatt deg en manuell gressklipper og klippa gresset? Men jeg kjenner igjen det der. Liker bedre å holde på med noe på tur, enn å jobbe i hagen, sjøl om utbyttet totalt sett (i et vidt perspektiv) vel er bedre med hagearbeid