onsdag 1. juli 2009

Padling på fylkesgrensa og sykling med ny racer

Padla fra kajakklubben kl 7 med hr. Åmdal. Til fylkesgrensa i Kvåsefjorden, og det tok nesten 3 timer bort. Var ute i 9 timer, og padla i 7 av dem. Det var drøyt hjem igjen.

Bada også i Kvåsen fra ei lita øy der. Herligere vann er det lenge siden jeg har bada i. Salt og friskt. Ellers filma Åsmund, og tok litt bilder. Så en sel to ganger.

Da jeg kom hjem var det rett opp til sykkelsenteret på Grim for å hente min nye sykkel. Sykla selvfølgelig ut til Svein en tur for godkjenning, han tok pause i malinga. Sykla hjem. En god følelse å eie sin egen racersykkel, og den snikende følelsen av at sykkelen og jeg blir gode venner. :-)

PUH! Lang fysisk aktiv dag. Nå er jeg invitert ned til Gjert på reker og pils, en meget, meget, meget god avslutning på dagen.

2 kommentarer:

DE sa...

Dette var en skikkelig fylkesgrensetur! Tipper du må være temmelig utkjørt etter all den padlinga.

Håper det blir lagt ut noen bilder snart.

Grendstad sa...

Ja, beklager det med bildene, men har vært litt slapp med det, med den nye mobilen, men nå er alt installert, rakk bare ikke det i går.

Skal ut og padle på morraen nå, men det blir bare en rolig tur. Vi padles og klatres.