lørdag 25. juli 2009

mer av det vanlige

Svømmeren 1434 meter over havet tidligere i sommer.

Må vel snart ha satt i rekord i liket treninger i like settinger snart. Tipper ca 800-900 meter med kråling idag, med kjeksungene på land. Kråla denne gangen bare likevekts, altså pusting til høyre og venstre annehver gang med pusting på hvert 3. tak.

Dagbladet har ute en del korte videogreier med kråleinstruksjoner som jeg kikka en del på tidligere i dag, og får inn litt teori. Ganskje nyttig. Dama der kråla blant annet likevekts som jeg øvde på i dag, og den måten tror jeg passer meg. I dag funka den bra, og jeg begynte å få litt rytme og ro med den i dag, og det føltes bra.

3 kommentarer:

ØY! sa...

passe på så ikke ungene får overdose av kjeks.

Grendstad sa...

tror nok de har fått litt overdose de siste dager, så endre opplegg nå

DE sa...

Ingen tvil om at du har funnet en svømmestim. Bare å fortsette på Sjøsanden også.

Ellers må jeg ta en kikk på den dagbladetgreia. Kommer nok ikke til å crawle med det første, men greit å prøve i ny og ne.