Viser innlegg med etiketten Gjøgling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Gjøgling. Vis alle innlegg

søndag 2. mai 2010

Gjøgleren er mør

Hatt ei fantastisk helg med gjøglerkurs på Rosegården med 2 fyrer fra ei gruppe som heter Stella Polaris, ei godt etablert gjøglergruppe med aktivitet i inn- og utland.

Har gått på stylter, dansa, løpt med flagg, dansa, sjonglert med baller og stokk, dansa, stått på skuldre, dansa, hatt andre stående på mine skuldre, dansa, løpt, dansa, stupt kråker, dansa osv osv.

Har ikke vært så mør på all den tid. Vi har starta ei gjøglergruppe på Rosegården, og første mål er årets 17. mai-tog. Dette var fantastisk gøy. Midt i blinken for en som meg, som liker teater, gjøgling, og fysisk aktivitet.