Har gått på stylter, dansa, løpt med flagg, dansa, sjonglert med baller og stokk, dansa, stått på skuldre, dansa, hatt andre stående på mine skuldre, dansa, løpt, dansa, stupt kråker, dansa osv osv.
Har ikke vært så mør på all den tid. Vi har starta ei gjøglergruppe på Rosegården, og første mål er årets 17. mai-tog. Dette var fantastisk gøy. Midt i blinken for en som meg, som liker teater, gjøgling, og fysisk aktivitet.