Så blei bilen solgt. Til Bergen. Takk for alt, Passat. Da var det gjort. For en befrielse.
Ellers forrige uke var jeg to ganger i svømmehallen, til kortere økter. Nærmer seg slutten for Gimlebadet nå. Fikk løpt og gått litt hit og dit, bl.a. gågga en halvannen times tur til Søm og en runde i heia der og tilbake, mens eldste trente fotball på Lund. Liene og meg var også på en liten tur på utkikkspunktet rett opp fra Ravnedalskafeen en onsdag formiddag. Ei progressiv uke.