Viser innlegg med etiketten Årsmøte. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Årsmøte. Vis alle innlegg

søndag 30. november 2014

Hvordan ser en karuselløper ut?

Mens Olav ser ryggen til Svein stort sett over alt, glemmer han at Diggidanga kan ha andre utsendte. Westbank deltok på årsmøtet og ble utallige ganger passert av Grendstaden på hans utrettelige ferd rundt i lokalet.

Det var underholdning av ypperste merke, og må ha vært en god treningsøkt for Olav. Her følger et par høydepunkter:

 
 
 

mandag 24. november 2014

Ryggen til Svein


Ja, siden jeg ikke klarte å stille opp i Øys 50årsmarkering i Dyreparken, så har jeg, ikke blitt forfulgt av spøkelser, men forfulgt dem. Da jeg løp Morothon i Søgne synes jeg to ganger i løpet av løpet at jeg så ryggen til Svein, og da jeg var innom årsfesten til Terrengkarusellen, synes at jeg at jeg så Svein framfor meg der. Selvfølgelig var det ingen Svein.

Jeg aksepterer at dette vil forfølge meg resten av livet, men det er jo ikke skummelt, det kan tvert imot være oppmuntrende i terrengløp, bl.a. i Morothon som var et veldig bra løp. Valgte 14 km distanse, og det blei en herlig dag. Det dagen jeg virkelig ser ryggen til Svein, da kommer jeg nok til å få meg en støkk.

Ellers var jeg innom årsfesten som sagt, og viste ulike løpertyper som er i Terrengkarusellen. Et par klipp ligger på Terrengkarusellens FB-side, og de kan sees der, så Øy det er bare å logge seg på. Blogginga er nå av moten, det er tungvint og krøkkete, og det er FB som gjelder. Enkelt og greit. Vi kan ha vår egen Diggidanga-gruppe der. Vestbakkens er på. Det er bare å bite i det sure tastaturet.

Ellers vant jeg min aldersgruppe i et av terrengkarusellløpene i oktober. Det var en stor dag og se den resultatlista. Hadde jeg vært 1 år eldre,hadde jeg bare blitt nr. 5 i klassen, så det var ikke det at jeg var suveren i løypa, men uansett en stor dag, og jeg føler jeg har oppnådd det jeg skal i karrieren, men når det er sagt, så går jeg ikke av veien for nye bragder.


onsdag 31. oktober 2012

onsdag 23. november 2011

Da var en ny sesong over - Heder og Ære til enkelte


Igjen var det duket for årsfest i terrengkarusellen, og vi stilte som vanlig mannsterke.
Fantomine hadde alle løp i år, Amalie hadde sine obligatoriske 3, mens D.E perset med samtlige løp.. Mr Vestbakke gjorde reint bord, og hadde alt fra vanlig karusell til spesial løpene, samt friidrett.
Komiteen liker å hedre "gamle" slitere, så det var 3 stk som ble kalt opp på podiet, og fikk blomster og gavekort...Dette skjedde jo med ØY i fjor... så føler det er en fin tradisjon som er satt i gang her.

Lurer litt på hvordan det skal gå til neste år, da Bambino ser ut til å komme til verden midt under 1000 trapp løpet...(men heldigvis kort vei til sykehuset...)

Ser frem mot vinterkarusellen..og håper vi kan ha litt moro med DD gjengen igjen...

torsdag 11. november 2010

Karusellårsmøte 2010





I mangel på egne årsmøter i Diggidanga deltar vi i stedet på karusellens årsmøte. Og i år gjorde Diggidanga virkelig mye ut av seg. Svein har som kjent fullført samtlige distanser og øvelser i år og han ble behørig nevnt og dessuten premiert. Sterk prestasjon av Øy!

Etter pausen entret Grendstaden scenen og kjørte enmannsshow som bare Grendstaden kan. Virkelig bra gjennomført av den frafalne som fikk sagt sitt om både premier, barnekarusell m.m.


Alle bør være skikkelig fornøyde med årets innsats. Amalie var nok den mest fornøyde deltaker, etter å ha jublet..."sjekk denne premien"...til samtlige rundt bordet...både gamle og unge...
Hun var også hoppende glad over å ha blitt avbildet i terrengkarusellens kalender for 2011.