onsdag 31. oktober 2012

Årsmøtet i bilder







2 kommentarer:

Grendstad sa...

Mye bra bilder her, men savner bilde av sistemann... ellers var et en trivelig kveld, og skulle gjerne vært til slutt. Men som sagt så kunne vi jo hatt et årsmøte vi au, men kanskje uten årsmøtesaker, bare litt fysisk aktivitet og så mat etterpå, klatring er jo ei stund siden, men er åpen for det meste. Jeg har jo ikke vært den flinkeste til å være med i alle Diggidangasammenhenger, men tidene forandre seg jo fra tid til annen

ellers fikk jeg hilst på han legen som hadde foredrag før meg, og vi skal treffes med tanke på samarbeid, det blir veldig bra tror jeg

DE sa...

Enig med Gubben i at det var en svært så trivelig kveld. Dette kan absolutt gjentas, bare uten alle de andre folkene...

Vil ellers gratulere Olav med en kanon forestilling. En av de absolutt beste jeg noen sinne har sett av den gamle revykongen. En virkelig gøy opplevelse!

Høres genialt ut med sammarbeid med han legen. Dere har jo samme budskap, men vidt forskjellige innfallsvinkler. Sammen blir det en super miks.