mandag 29. oktober 2012

Stille før stormen

Veldig stille her på bloggen for tida. Øy lunter kanskje vel framdeles bare rundt med moderate mengder, mens DE rugger og vugger. Jeg var akkurat oppi Gimlebadet ei lita økt og svømte litt over 1000 meter. Greit nok, småkramper i beina, blir fort sånn når det går for lenge mellom hver gang.

I morra er det altså årsfest i karusellen, og Diggidanga skal nevnes med navn, kanskje det er derfor ingen skriver, av redsel for å få et humoristisk fokus foran 200-300 tilhørere? He-he..tja..kanskje ikke...

2 kommentarer:

DE sa...

Vel vel, helt stille er det faktisk ikke. Har hatt noen bloggbare turer, som av en eller annen grunn ikke har blitt til blogg. Bla. hadde jeg en utvidet sykkeltur rundt Gills forleden dag. Veldig fint, men ble lengre enn jeg trodde.

Ellers mener jeg å erindre at Diggidanga skulle opp i lyset ved forrige korsvei. Den gang ble det ikke plass i programmet, så antar at det er relativt tomme trusler denne gangen også :)

Grendstad sa...

ja, tenkte vel å nevne det sist også, men hadde ikke noe plan da tror jeg, skal skjerpe meg i morra :)