tirsdag 5. oktober 2010

Sondering

Sammen med 3 fra jobb og Kristoffer i Baneheia i går. Målet var en nærmere kikk på løypa i Oljestafetten som nærmer seg med raske skritt.
Kristoffer har også løpt seg inn på et Boss-lag i år, så det er duket for far-sønn duell på siste etappe.

Først hadde vi en oppvarmingsrunde rundt 3.stampe, så gikk vi løs på selve løypa.
Løypa er tilsynelatende noe lettere enn tidligere, men 100 meter lenger. Det blir spennende å se hvilke utslag det gir på tiden.

Vi avsluttet med noen stigningsløp på Fant Olsen, bare for å få litt speed i beina.

3 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Wow..vi la ut innlegget på likt...utrolig kult..samme klokkeslett.... cool..

Veldig bra økt... det blir spennende med far og sønn duellen...jeg gleder meg til å heie... Stiller resten av familien på sidelinja?

DE sa...

Far/sønn-duell er jo alltid spennende. Blir helt åpent dette her :)

Som du ser i innlegget over er jeg også igang med oppkjøring. Tenker jeg må opp i baneheia en gang og se igjennom løypa.

Husker ikke helt hvordan den endelige etappefordelingen ble. Var det følgende?

1. DE
2. Olav
3. Svein

Isåfall er det bare å sette igang med albuespissing for min del...

ØY! sa...

ja,det var vel den rekkefølgen.

vet ikke helt om resten av gjengen er med, håper det ihvertfall.