lørdag 2. oktober 2010

Fortsatt i form

Så på bloggen at jeg ikke har blogga/trent/tura siden 9. september. I dag løp jeg lang blå i byskauen, med start og mål på Enrum blir vel det ca 15 km. Løp i ett strekk på ca 100 minutter og er strålende fornøyd med det, ikke minst med at det går an å holde formen med daglige sykkelturer t/r Odderøya, og med turene vi har i utegruppa i barnehagen, hvor jeg så ofte det er mulig legger inn ekstra økter med barna i ulendt terreng, til stor glede for meg og også ungene faktisk. Da går det an å jobbe i barnehage.

3 kommentarer:

ØY! sa...

enhver kan bli misunnelig på hvor lettrent du er, og din evne til å holde på formen.
begynte å tro at du var fanget av sofaen, men ikke noe som tyder på det.
grunnsolid tur i bymarka, dette ser bra ut frem mot Oljestafetten!

DE sa...

Bymarka sviker aldri :) Ingen tvil om at du klarer å vedlikeholde formen fint i det daglige.

Hilde Fantomine sa...

Super bra løpt! ... ungene kan suge ut det meste av energi og krefter dersom man ikke er i god form... Så tenker du har et fint opplegg m litt løping i ny og ne, samt sykling og lek i skog og mark..
Jeg fikk sykt respekt for det ulendte terrenget når vi var på Jensebu...det var jo "bæse-tungt"...