Viser innlegg med etiketten Barbeint. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Barbeint. Vis alle innlegg

tirsdag 25. mai 2010

Hey-hey!

Intervalløkt på Vidda som følger:

5 runder oppvarming.

7 x 4 min hvor første 2 min på innsats 2 og 2 siste på innsats 4.
På skalaen jeg bruker er max 5.
2 min gangpause mellom hver fireminuttersbolk.

5 x 20 sekund "raske drag" barbeint på gresset, for å "renske" beina litt.
Helt tilslutt 2 runder barbeint i løpebanen,rolig og pent.