Viser innlegg med etiketten Flyplass-spurt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Flyplass-spurt. Vis alle innlegg

mandag 29. mars 2010

Kastrup rundt!

Jeg må bare insistere på å få logget min iherdige spurt over hele Københavns flyplass, Kastrup!
Jeg hadde et par minutter på meg fra jeg landet på den danske flyplass, til jeg skulle boorde det svenske flyet, videre til Arlanda.. En umulig oppgave egentlig, men jeg spurtet i vei... Hoppet over sekker, kofferter, og muligens mennesker... (kinesiske folk er små...)
Jeg løp som en gal rett og slett.... på høye heler... og rakk det akkurat...

Da jeg kom frem pesa jeg så sykt mye... SAS fyren lurte på om jeg hadde løpt... hehe.. grattis m lurt spm... hehe..

Var sykt svett... boblekåpe og alt mulig...ja ja.. det var min karusell økt tenkte jeg bare...

Bagasjen min var ikke like rask...og kom på hotellet på nattestid ei gang... :-)