mandag 29. mars 2010

Kastrup rundt!

Jeg må bare insistere på å få logget min iherdige spurt over hele Københavns flyplass, Kastrup!
Jeg hadde et par minutter på meg fra jeg landet på den danske flyplass, til jeg skulle boorde det svenske flyet, videre til Arlanda.. En umulig oppgave egentlig, men jeg spurtet i vei... Hoppet over sekker, kofferter, og muligens mennesker... (kinesiske folk er små...)
Jeg løp som en gal rett og slett.... på høye heler... og rakk det akkurat...

Da jeg kom frem pesa jeg så sykt mye... SAS fyren lurte på om jeg hadde løpt... hehe.. grattis m lurt spm... hehe..

Var sykt svett... boblekåpe og alt mulig...ja ja.. det var min karusell økt tenkte jeg bare...

Bagasjen min var ikke like rask...og kom på hotellet på nattestid ei gang... :-)

5 kommentarer:

Grendstad sa...

Dette var skikkelige bra saker, Hilde! Dette er hverdagstrim av ypperste, ypperste klasse. Det er vel nesten det vi trener for alle sammen, å rekke noe når det gjelder. Fortsett med tette bookinger, så holder du deg i form, men tenk på valg av skotøy. Og neste gang er det kanskje ikke 3 små kinesere du skal forsere, men f.eks. 2 store japanere (ex suomobrytere)

DE sa...

Bra løpt av Fantomine, som redda undertegnede fra å fryse enda mere der jeg stod og venta på sentralstasjonen i stockholm.

Ellers er det noe rart med Kastrup. Alle fly inn har en tendens til å være forsinka, mens alle fly ut er i rute. Det betyr ufrivillige løpeturer for noen og enhver, men ihvertfall godt at Diggidangaer er godt skikket :)

Grendstad sa...

Fantomine - raskere enn sin egen bagasje

Hilde Fantomine sa...

He he... ja det er olja lyn tendenser... men har sittet og sett på folk som løper som gale mange ganger...og hatt det veldig underholdende på de sin bekostning.. Så tenker at jeg var til glede for både store og små...

Tenkter også på de 2 andre som løp.. de skulle til et anna sted i svorsk-land.. han ene var litt "too front heavy"...og måtte ta en pustepause... men han første pilte avgårde... vel... det kan jo være vi kan ha det som en slags ekstremsport...booke tette flyturer, for å sjekke hvor kjappe vi kan være... og bommer vi..så får vi penger av sas til mat og slikt:-)

ØY! sa...

en av de tøffeste etikettene på lenge...
hvordan gikk det hjem da?