mandag 7. desember 2009

Refleksløpet 2009

DE:
Så var dagen kommet for årets nest siste løp. 6-7 grader i lufta og regn gjorde sitt til å sette en god stemning. Ettersom jeg har hatt influensa og litt rusk etter det valgte jeg å gå på fullført i dag. Det ble rask gange gjennom skauen. Må si at dette løpet har blitt en av mine favoritter. Det blir en egen stemning av å gå/løpe der ute i Baneheia mutters alene, og se etter refleksene som gjerne lyser i mot deg på lang avstand. Jo nærmere de kommer desto mindre lyser de, men da er det på tide å se etter neste refleks. Ettersom jeg hadde god tid i dag rakk jeg å filosofere over mang en ting, og når man i tillegg får seg en fin tur så er alt perfekt. Også hyggelig å få gløgg og mandarin i stedet for den vanlige safta og bananen.

Rakk akkurat å komme i mål til å se hovedfeltet suse avgårde. Midt inni der løp Mr. Svein. Jeg fikk gitt noen heiarop før de var borte vekk, og så dro jeg hjem. Tradisjonen tro blir det klatring etter refleksløpet.

Svein:
Ikke noe klatring på meg i dag, så jeg valgte å gi bortimot alt på refleksløpet.
Ganske mye folk på en nokså fuktig ettermiddag.
Som DE sier er det noe eget å løpe i skogen med lykt,for min del med lys på lang rekke både foran og bak.
Kjente med en gang at beina ikke var i toppslag,men det var som forventet etter turen i går.Det er jo en erfaring å løpe med tunge bein også.
Klarte å holde plassen i feltet, med unntak av en unggutt som løp forbi etter 2 km.
På slutten passerte jeg to stykker.
Det har også blitt tradisjon for meg å slå herr Rosen på refleksløpet.Det ble ca 1 minutt i år.
Ja, da er det bare ett løp igjen i år.Eller to hvis vi tar med 3.juledagsløpet i Mandal,får se...
DE igjen:
Møtte Evelyn på Samsen, og vi hadde ei kort, men effektiv klatreøkt. Først kortvegg, så mellomvegg og til slutt høyvegg. Forsåvidt kjente ruter, men det er likevel en bra utfordring når det er en stund siden sist. Ellers var Jarl tilstede, det samme var Frode og frk. Furuborg. Den godeste Frodo hadde visst vunnet hele reflekssulamitten.

Neste mandag er det juleavslutning på Samsen. Da tar vi med julekaker og brus. Håper Diggidanga stiller sterkt.

Resultatlista: http://www.bedriftsidrett.no/VestAgder/files/%7BD95DB8B1-E267-4FD1-9757-D1D7A9174658%7D.pdf

13 kommentarer:

Grendstad sa...

joda , bra levert i begge kategorier - så du har noe i kroppen enda DEV?

Hilde Fantomine sa...

Flott gjennomført av begge to.
Fint m ei klatreøkt på mandager. Håper jeg kan være med på juleavslutninga. Satser på det.

DE sa...

Ja det tar visst tid å bli helt frisk igjen. Men håper å være tilbake for fullt med både trening og bading temmelig snart.

ØY! sa...

herr og fru Frode må jo være i særklasse det sprekeste(raskeste) paret i byen.imponerende!

Juleavslutning er vel obligatorisk,nesten i hvertfall.
jeg stiller...

Grendstad sa...

juleavslutning? jo, jeg kan vel stille, 21. desember?

Grendstad sa...

hvem er fru Frode?

ØY! sa...

også kjent som Hilde Furuborg

ØY! sa...

neste mandag er vel 14.

ØY! sa...

ja,da er jeg påmeldt Oslo maraton 2010.
på selveste 26.september!
for en presang til meg selv.!!!!

Grendstad sa...

jasså, du skal løpe ei gang til, hva skal du spør Linn om denne gangen?

Grendstad sa...

har litt problemer med mandag 14. - hvis det er dagen, så må jeg se om det går - er dypt inne i teatersporten på Rosegården, og jeg har ansvar og nøkkel.

DE sa...

Gratulerer med påmeldingen Svein! Utrolig sterkt at du tar sikte på et nytt maraton. Regner med vi ser løpet oppført i kalenderen temmelig snart.

Juleavslutningen er 14. Ikke å forvente at alle har mulighet til å stille, men bra at noen kommer :)

Grendstad sa...

ja, nå har jeg 3 kolliderende greier mandag kveld, resten av uka er blank og fin :-)

ja, ja, vi har jo kontakt her på nett, og treffes i nye og ne, så ingen lider jo nød :-)