søndag 27. desember 2009

Bymarka rød løype - fantastico

I dag var det føre og være for rød løype i Bymarka. Heilt fantastisk. Måtte ha halvannen runde. En person hadde gått dagen før og etterlatt seg et slags spor, snøtunge trær, og vakker natur. Heilt fantastisk å gå på ski denne runden, som jeg normalt løper store deler av. 

To ganger ble jeg stående i 10-15 minutter og nyte stunden og naturen. Traff ei dame med bikkje. Det var alt. Var ute i 4 timer.

Kom meg til slutt ned fra Bånetjønn til Ravnedalen uten å ta av meg skiene. Det var en blanding av varm i trøya, ok teknikk og galskap. Tryna da jeg kom til bunn, men burde klart meg.

En fantastisk tur. 

3 kommentarer:

ØY! sa...

tenker at var en fin tur ja.vi får benytte mulighetene vi har i nærheten best mulig.her har du gjort akkurat det.
litt pussig at det ikke er kjørt løype nå som det kommet så mye snø.

Grendstad sa...

det går ikke an å kjøre løype der oppe, for kupert og smalt, er vel ment å gå opp sjøl, og det fungerer jo bra - ekstremt idyllisk i dag, surfer på d enda - løp du ikke i mandal i dag, eller var det avlyst pga snø? er jo ikke overraskende i tilfelle

DE sa...

Å det hørtes ut som en fantastisk tur. Etter å ha levd i årevis uten ski på beina kan jeg nå nesten ikke vente med å få tatt meg en tur. Forholdene er jo supre for tiden.