søndag 17. oktober 2010

Oppkjøring til Sesilåmi.

Da var skitreningen igang.
Hadde min første tur på rulleski i går. Må si at jeg ble litt sjokka. Trodde egntlig det var ganske lett å gå på rulleski, men der tok jeg feil.
Etter bare noen få meter holt jeg på å gå rett på ræva, og det skjedde flere ganger.
Tror den egentlige grunner var at jeg hadde fått et par skisko som var 3 nr for store (fikk de gratis av ei dame jeg ikke kjenner). Jeg tenkte at det sikket ikke var så nøye, jeg kunne jo bare snøre de godt fast. Men det var ikke bare bare. Føttene mine rett og slett skle frem og tilbake og sideveis med inni skoene. Med andre ord et mareritt på rulleski.
Jeg har bestemt med for at det sikkert er så lett som jeg først trodde, må bare ha noen sko som passer før jeg forsøker meg igjen.
Turen ble bare på 4 km. Langt nok spør du meg.

3 kommentarer:

DE sa...

Moralen blir vel: Ikke sko deg på fremmede kvinner! Synes jeg ser deg vingle rundt i alt for store sko...hehe.. virkelig bra innlegg :)

Veldig godt gjort å klare 4 km under sånne forhold. Skal bli spennende å følge treningen din fram mot vinterens store mål. Håper du holder oss løpende orientert.

ØY! sa...

dette kom brått på, men en hyggelig overraskelse.
er sikker på at en multi-sporter som deg fikser teknikken på null time.
Er det bare du som har rulleski, eller er det flere i familien som hiver seg med etterhvert?
Håper du har sikkerhetsutstyret i orden.

Evelyn sa...

Vi har 2 par rulleski og hjelmen er selvsagt på plass.
Har sendt Sigbjørn ut for å kjøpe skisko til meg. Kan ikke vente på at det dukker opp et par billig brukte.
Skal en trene så er det nødvendig med skikkelig utstyr har jeg erfart.