torsdag 7. oktober 2010

Sondering II


Da var det vår tur til å gjøre en sondering i oljeløypa i Baneheia. Det var vi slettes ikke alene om denne dagen, sikkert en titalls andre som var ute i samme ærend.

Først en oppvarmingsrunde med rask gange for både Fantomine og DE. Gikk usedvanlig lett å finne løypa ettersom man til en forandring har klart å lage et nøye og tydelig kart.

Andre runden var det full gnu for DE, mens Fantomine var tidtaker. Åpna noe hardt og var redd det skulle sprekke, men klarte å holde tempoet hele veien. Bakken opp igjen til Fant Olsen etter den første sløyfa er tøff så her gjelder det å ta det litt rolig. Når det gjelder selve innspurten går den i slak oppoverbakke og det er ikke ideelt for min del. Var vanskelig å samle krefter til en spurt, men det endrer seg sikkert på selve løpsdagen. Ble iallefall skikkelig sliten, og som bildet over viser relativt svett...

Tida ble 11.21. Det er nok noe av det beste jeg kan klare for øyeblikket, men ligger vel noen minutter bak resten av laget. Klarer jeg å finne 22 sekunder og kommer ned på 10.59 neste lørdag skal jeg være veldig godt fornøyd.

2 kommentarer:

ØY! sa...

veldig morsomt det første bildet,skal si du svetter i fua!
ellers enig i dine betraktninger,noen små harde kneiker og en seig avslutning.

regner med du henter uante krefter med startnummer på brystet.

vanskelig å vite om tiden er sammenlignbar med tidligere års, men er den det,så er rundt 11 minutt knallbra..

Vi må vel stille i Tibet-trøye,eller?

Hilde Fantomine sa...

Jeg synes det var en super innsats av Friskusen. Han løp fortere enn mange av Aker Bil folkene. En del sånn 9-10 min løpere, men en del på 12 og 13 også.. så er der helt åpent.

Tibet trøyene må på...:-)