søndag 14. oktober 2012

Oljestafetten

Boss Industri as deltok med to Diggidangas på laget. Øy var lagleder og innkalte Gubben da de mangla en. Gubben stilte opp men hadde ikke så mye fart å stille opp med, klarte dog å holde unna for de fleste på sisteetappen. Olek løper jo skikkelig fort, og er en racer i løypa. Tror laget blei nr. 37 eller 38 av ca 150 og det er jo ikke så verst. Linken til resultatene virka i går, men ikke i dag. Det blir kort å løpe for gamle gubber som normalt må ha halvannen time for å bli varm, men gøy å være med. Trenger sånne oppkvikkere av og til.

Øy!

Gubben reddet dagen da han på kort varsel stillte opp på ankeretappen. Han gjorde absolutt en bra figur, og bidro til en bra totaltid. Faktisk er dette det raskeste et lag fra Boss har løpt i denne løypa, og det med sterke innslag av Diggidangas!
 På forhånd sa jeg at jeg skulle være fornøyd om jeg kom under 10 minutt. Det klarte jeg så vidt. Det er utvilsomt rom for forbedringer til neste år, håper da å stille litt bedre forberedt.
Ole Kristian løp som vanlig raskest på dette laget, uansett sammensetning. Han, som de fleste andre, hadde planer om å gjøre det enda bedre, men 8.26 er mer enn godkjent, spør du meg.
Neste år må vi stille med rent Diggidanga-lag i minst 2 av klassene, kanskje mix og herre?

Resultatene

4 kommentarer:

DE sa...

Dette må vel være en av de sterkeste Diggidangaprestasjonene i denne stafetten. Gratulerer med bra gjennomført!

Hvordan gikk festen?

Grendstad sa...

Ja, ser at jeg løp på 10.07, ikke akkurat noen kanontid, men lite konkurranseløping i det siste,

jeg var ikke på festen, men det var sikkert gøy for det,

Vestbakken er med til neste år, og sikter under 10 minutter på sin etappe

ØY! sa...

det hadde vært gøy å kjørt en målrettet treningsperiode i forkant av stafetten neste år, da hadde vi alle kommet under 10, uten problem.
Særlig DE har gode forutsetninger, med det tempoet han har i kroppen.
er dere med, eller???

Grendstad sa...

DE er mannen for framtida her. Stafett er stafett og DE er De. Tenker alltid det etterpå, at jeg skulle trent mer målretta. Nå er det snart Svalandsgubben. Tenkte å løpe den, hvis det går, så nå er jeg i det moduset. Ja, kan vi ikke se til neste år, og kanskje løpe den løypa noen ganger. Tror jeg skulle klart den raskere allerede i dag.