lørdag 26. november 2011

En ting å sykle, noe annet er å løpe

Fikk min kanskje siste racersykkeltur for sesongen i går, da jeg sykla gjennom litt omveier til Sørlandsparken og til Høvåg Gjestehus og tilbake. Det ble akkurat litt over 42195 meter etter at jeg måtte ta ei ekstra sløyfe i Posebyen. Gamle E18 gjennom Høvåg er forresten en veldig fin sykkeltrase.

Ja, jeg synes det ville være ganske langt å løpe like langt, men det må jo være mulig, også for meg. I går begynte det både å regne, hagle og blåse kraftig på hjemveien, så en god tur blei det. Var sulten, våt og kald på beina da jeg kom hjem, men sånn skal det være av og til.

Da har jeg målt opp distansen i hodet, og da er det bare å begynne å løpe..

2 kommentarer:

DE sa...

Hørtes småstrabasiøst ut, men virker også som en bra tur.

Godt du er psykisk forberedt på distansen. Det er sabelig langt, men er mer enn fullt mulig for deg å klare uten sykkel.

ØY! sa...

ja,det er greit å prøve å se for seg hvor langt et maraton er.
I motsetning til andre distanser er det ikke så lett å trene på hele distansen, men man kan trene på å holde på så lenge som man forventer å bruke.
det eneste jeg er bekymret for er at når du fullfører i Aalborg, så er du hekta på langløping, og blir vår tids Notto Fipp, se: http://www.setesdalswiki.no/wiki/Notto_Fipp