søndag 1. september 2013

Tur/retur Evje og sånne ting

jaja, nå er vel kanskje noen som lurer på hvor jeg blir av siden jeg ikke løper terrengkarusellen for tida, men det skyldes bare et kne som ikke tålte litt løkkefotball i sommer, men det er på slutten av bedringens vei, og dessuten kan en jo gjøre andre ting også

har meldt meg på jegkjørergrønt-kampanjen og det får jo sine utslag, da jeg en dag skulle sykle til Evje for å se et fjøs som kanskje kunne bli til en plass for litt teater og sånn, og så bli kjørt tilbake igjen, men så så jeg i reglene for kjøregrønt, at det bare er tur/retur-reiser som gjelder, og dermed så måtte jeg sykle tilbake igjen også for å få det grønne poenget. Det blei en veldig bra tur. Litt bakkete i Høiekleiva og oppned Sandripplatået, og det hører jo med, men ellers ganske slette og fine partier, hvor en får en god sykkelflyt.

ellers en padletur, og småsykling hit og dit hver eneste dag, og så morrabad på bystranda, tror jeg hadde 9 dager i strekk midt i august, nå er det litt mer sporadisk, men håper å holde på litt utover,

så fikk jeg meg en lett løpetur t/r Bervann for noen dager siden, og det gjort godt, heieløping er en ultimat bevegelig meditasjon og merka ikke så mye til kneet lenger, så da blir det snart en tur med startnummer

1 kommentar:

DE sa...

Her var det svært mye positivt. Du er flink til å holde deg i gang selv med noen skavanker.

Evjeturen er solid. Synes du burde fått noen ekstrapoeng for den. Du har vel i det hele tatt en del oppdrag framover, så da blir det vel mye sykling også.

Badinga høres herlig ut. Nesten så jeg blir misunnelig. Skulle gjerne gjort det selv, men det er litt komplisert med logistikken så foreløpig på morgenbad vike.

Ellers godt å høre at kneet er tilnærmet bra igjen. Regner med det blir en sterk innspurt i karusellen.