fredag 18. oktober 2013

I have an offer you can't refuse!

Jeg har nu gjort det ufattelige tragiske å melde meg inn på Elixia, og i den forbindelse kan jeg gi ut 3 gavekort.
Gavekortet inneholder 3 dagers trening på Elixia. Det kan være organiserte timer eller helsestudio. Det kan dere bestemme.

Frister ikke dette noe voldsomt? Det er jo gratis gratis gratis..

Hvis dere vil, så kan jeg skrive navn og nummer, og en overivrig Elixia dame vil ringe dere.
Dere kan da gå inn på Elixia (i sentrum eller kjøita), og hente dette.

Let me know...:-)

Min første time er mandag kl 11, med personlig trener... og vips så har jeg store muskler..:-)

4 kommentarer:

DE sa...

Virker som om folk ble stumme av begeistring.

Dersom ingen melder seg får kanskje mannen slå til. Blir visst mye regn framover, så da kan man til nød gå med på å entre et treningsstudio igjen...

ØY! sa...

koselig for dere å gå sammen...
akkurat som i gamle dager på Spicheren.
jeg hadde kanskje vært sugen hvis jeg ikke allerede hadde hatt en avtale

Hilde Fantomine sa...

Har full forståelse for det ØY..

Du får ta en yogatime vestbakken:))

Grendstad sa...

Ja, jeg er jo litt sein her, svarte jo på mail, men jeg er jo bare en enkel heiemann som liker enkle kår i skauen og på veien,