torsdag 12. juni 2014

10. karuselløp Rambøll-løpet 5,4 km (Jegers)

The Gub
Jada, i dag løp jeg i ordinær pulje for første gang på år og dag. Det var stort, men pulja var liten. Bare ei dame i tillegg til meg da vi starta i en av de siste puljene 18.06. Hadde løpt opp og skulle løpe hjem etterpå, for å teste formen om jeg skal løpe halvmaraton om ei uke, Sommerskogs. Det gikk igrunnen veldig bra. Husker ikke tida, men den var vel noe under 6 på km. Ei bra løype, og utrolig lite folk i løypa. Passerte bare 4-5 stykker, men det var jo seint da. Perfekte værforhold med litt duskregn i starten. Ho dama så igrunnen veldig grei ut, men løp fort fra ho. Kom meg hjem, men krampa murra litt i leggen, så får se om sommerskogs.

1 kommentar:

DE sa...

Hørtes ut som ei koselig pulje det der. Tror du må fortsette å starte kl 18.06 :) Kanskje ta det litt mer med ro, og legge seg 10-15 meter bak. Så får du en hyggelig tur, fortreffelig utsikt og ingen såre legger.

For min del er det fremdeles noe rusk i kroppen etter sommerforkjølelsen, og i tillegg var jeg eiendomsmegler i går ettermiddag. Så da ble det ikke løp denne gangen.