onsdag 6. juli 2011

Bare for å ha gjort det før det blir glemt....

Søndag løp jeg 6 stk 1000 meters intervall på Vågsbygd Idrettsplass, 2 min joggepause i mellom.
Hadde følge (på sykkel) delvis med Linn og delvis med Emma.

Tirsdag løp jeg bakkeintervall sammen med Ole Chr. fra jobben.
Han hadde fått den syke ideen at vi kunne løpe opp bakken bak sykehuset. Dvs opp rødløypa mot bymarka.
For min del ble det sykt hardt, en skikkelig test på vilje og stayerevne.
Jeg skjønte tidlig at jeg ikke kunne holde følge med elgen fra Andøya...
Startet helt nede ved sykehuset og sluttet 600 meter lenger oppe, dvs et stykke inn på stien mot Bervann.
Min løpetid lå mellom 5 og 5.25 pr drag, mens Olec brukte rundt 30 sekund mindre.Må si at sykelisten imponerte, han gav seg ikke før han hadde 6 ganger opp.
Jeg måtte gi meg på 5, men satser på å gjøre det bedre neste gang.

1 kommentar:

Grendstad sa...

de bakkeintervallene der er ikke for hvermansen - 5 stk er jo bra. Skal ta tida på meg sjøl neste gang jeg skal opp.

godt løpt, nå er du vel forlengst gift og på cruise - gratulerer her også forresten :)