tirsdag 26. juli 2011

Transportløping

I dag var det endelig solglimt og muligheter for bading og andre sjønære aktiviteter.
Familien pakket stoler,kjølebag,krabbefangere, badminton og masse annet i bilen, og satte kursen for Romsviga.
Jeg satte også kursen dit, men valgte å bruke beina ut til vårt sommerparadis.
På forhånd regnet jeg med å bruke 50 minutter på de 9 km ut dit. Jeg bommet bare med 1.5 minutt, slett ikke verst beregnet syns jeg..
Vannet var passelig avkjølende for en svett kropp,målte det til 18 grader.
Etterhvert ble det også mye badmintonspill, Kris er blitt helt hekta.
Emma er i vannet omtrent hele tiden, og gjør livet vanskelig for krabbene, selv om de får friheten tilbake når vi har fått nok av strandlivet.

3 kommentarer:

DE sa...

Perfekt sommertrening! Deilig å komme fram og kunne hive seg i sjøen. Ser ut som det blir noen soldager nå, så da er det bare for Romsvigas venner å utnytte det til fulle.

Badmington er jo kanon. God trening i diverse muskler.

Hilde Fantomine sa...

Romsviga er jo koselig...og veldig bra beregna i tid må jeg si.. har du vurdert oddsen eller lotto..vet jo aldri...

Virker som en fin dag..

Grendstad sa...

Perfekt opplegg, med løp og bad. Har savna sånn i sommer, men den er jo ennå ikke over. Sjøen har et hav av muligheter bokstavelig talt.