torsdag 1. desember 2011

Det gjelder å sko seg


:-))))))))))))))
Godt med en fri/fleksidag i uka, så har en tid til å handle. Gikk ned på Løplabbet rett over 10, og siden jeg var eneste kunde i butikken, fikk jeg løpt litt på mølla for å teste løpesettet, og for å prøve ut sko. Det er veldig bra å ha en spesialbutikk og ekspeditører som kan det de holder på med. Endte opp med disse to. De lyse er til asfalt. De mørke til terreng. De mørke var det 70% avslag på, men satt godt på foten. Kom på 1790,- til sammen, et godt kjøp vil jeg si, og da regner jeg med at de fungerer godt i praksis også.

3 kommentarer:

DE sa...

Milde moses! Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve at Olav kjøpte to par løpesko på en og samme dag. Men dette ser jo storartet ut. Synes du har gjort en meget bra handel her. 70% rabatt er jo rett og slett deilig.

Nå har du god tid på å løpe skoene inn før maraton på langfredag.

ØY! sa...

nå blir ihvertfall føttene dine fornøyde! "Happy Feet 3".
virker absolutt som du har gjort et(to) gode kjøp her.
Nå er du klar for de fleste fører og underlag.
Løplabbet scorer høyt på ekspertise og utvalg, dessuten har de nøkterne priser faktisk.
absolutt blant mine favorittbutikker.

DE sa...

Har gode indikasjoner på at det blir ett par joggesko under juletreet for min del i år. Vi gjorde en god deal på G-max. De har sånn videoopplegg med måling av diverse der også. Sikkert ikke like proft som løplabbet, men holder lenge for oss som aldri beveger oss over mila i løpslengde.