lørdag 25. juni 2011

Midtsommerløpet 2011

Som i fjor var det strålende vær på Midtsommerløpet. Den lange løypa har blitt lagt skikkelig om, men det var ikke relevant for vår del, for som i likhet med sist gang nøyde vi oss med 6km-løypa. Hadde tidlig start denne gangen, så vi kom i mål før vi ble tatt igjen av røkla.

Det ble en rolig og utrolig flott tur. Tok oss tid til en pustepause på Holmenkollen, og fikk i slengen sett litt på utsikten. Det er absolutt en meget bra topp. Selv om vi som sagt hadde et bedagelig tempo føltes det som om rundturen gikk veldig fort. Sånn er det i godt selskap. Tradisjonen tro ble det litt moonings, selv om det strengt tatt ikke var nødvendig for stemninga var upåklagelig uansett.

Og premien? Tre par sokker hver. Greit det. Ihvertfall siden Fantomine skulle ut å kjøpe noen uansett.

11 kommentarer:

ØY! sa...

høres ut som dere hadde en fin runde, men neste gang forventes det bilde fra mooningen.

ØY! sa...

så dere noe til Grendis?

Hilde Fantomine sa...

Grendis er "kjær" i Bosnia...

Grendstad sa...

De så ikke noe til Grendis, iallefall ikke i løypa.. Lite med trening for tida... :)

Bra at de som er etablerte holder koken. Har jeg flaks, får jeg tatt en løpetur i ettermiddag.

Alt vel her. Snakkes :)

ØY! sa...

javel?
heter ho Govina? Håper han ikke "herse" med henne....

ØY! sa...

kommentar på likt! kult, men mener det har skjedd før.

Hilde Fantomine sa...

skikkelig synkronisert... Vittig å bruke ordet flaks om løpetur..
Det går rykter om frisbee golf på egsjordet...:-)

DE sa...

Ca klokken 18 i dag drar jeg igang ei runde med frisbeegolf. Svein er foreløpig påmeldt. Og har vi flaks legger Olav joggerunden sinn innom. Det er nok frisbeer i omløp så det er bare å låne.

Grendstad sa...

Ho heter Mirsada :). Mora til fortelleren på tre late herremenn.

Blir nok ingen storblogger her på sida, men nå har jeg meldt henne inn i Den Norske Turistforening, og vi skal gå til prekestolen i begynnelsen av august, så det er jo en bra start synes jeg.

Må ha meg en hviledag i ettermiddag, så kommer dessverre ikke joggende, men nå er det ferie og mindre som skjer, så da detter jeg snarlig innom bloggen. Vi sees.

Hilde Fantomine sa...

utrolig koselig at du har fått deg en "flickvenn"... gleder meg til å treffe henne...
Dattera var jo dyktig på fortelleren.. så dette lover jo godt..

DE sa...

Medlemskap i turistforeninga, og Preikestolen i august er en meget bra start.

Selv om det ikke er født en storblogger regner jeg med hun dukker opp i diverse innlegg fremover likevel :)