onsdag 22. juni 2011

Det er drit kjedelig

å leite etter en frisbee hele tiden. Mandag kveld dro jeg til Bølgane for en runde med frisbeegolf. Men der oppe ble jeg møtt med høyt gress. Gikk til navlen flere steder.

Allerede fra første kast ble det trøbbel. Leita og leita og leita og leita. Og sånn gikk nå tida.

Ble nok såpass distrahert at kastina også ble dårlig. Kom vel seks kast over rekorden, og det er labert. Et lyspunkt var puttinga da. Hadde et par meget gode put, og enda flere som nesten gikk i kurva. Litt mere trening så går de oppi neste gang.

Ellers fint å få brukt en lys fin kveld, men konkluderte med at det er liten vits å kaste noe mer før gresset er slått. Og jammen meg, nå ser jeg på hjemmesida til klubben at det er gressklipping på gang, så da er det kanskje håp.

3 kommentarer:

ØY! sa...

når du er ute å kaster på Eg, så er vel Hilde gressenke....

Hilde Fantomine sa...

hihi...fnis... ganske pussig det..siden vestbakken er allergisk mot gress.. er han allergisk mot meg da tro?

DE sa...

Er heldigvis ikke allergisk mot gressenker :)

Ellers ble deler av banen inspisert i dag morges. Og den er klipt!! Så da må jeg ta en ny runde snart.