lørdag 17. mars 2012

Rundt Langenes, Søgne Gamle, Brennåsen og hjem

Olav
Starta hjemmefra ca kl 12.20 og kom hjem ca 16.23, med en liten stopp på Langenesbutikken, kan en vel si at det blei ca 4 timers løpetur, og NAFs ruteplanlegger viser at traseen er 37 km hvis en kjører bil. Det blir vel ca det tilsvarende med løping skulle jeg tro.

Blei gradvis stivere i beina som vanlig etter 2 mil, og på de siste kilometrene var det vondt og det gikk trått, men det holdt heilt hjem. Var sliten da jeg kom inn. Hyggelig selskap med ringreven Svein fra Vidda og til Hannevika, og han hadde ingen problemer med hverken tempo eller lengde. De gamle er eldst.

Gratulerer til meg sjøl for ny løperekord på lengde og tid. Nå begynner jeg å bli klar for Ålborg.

Svein
Hyggelig med selskap mesteparten av veien, da går km og timene radig unna.
Denne turen hadde blitt mye kortere hvis jeg hadde tatt den alene, så takk til Olav. Jeg var slett ikke sikker på om jeg var klar for distansen, men følte det gikk bra. Var veldig sliten på slutten, og ga meg midt i siste bakken.Da viste klokka 33 km på 3.31. Hvis noen hadde bedt meg om å løpe 9 km til akkurat da, så hadde jeg nok meldt pass.
Honnør til hedersmannen Olav for å orke 4 timer løping og ny distanserekord! Nå har han en viss peiling på hva som venter i Aalborg.
Ellers så kan jeg melde om såre nippler og litt svie på pungen, må huske å tape og smøre neste gang..

2 kommentarer:

DE sa...

Jeg er grunnleggende imponert over dere karer! Filmene viser virkelig hvilket slit det er. Fatter ikke hvor dere finner motivasjon og psyke til å holde ut. Bøyer meg i alt som finnes av oppussingsstøv og bøss her i huset, og det er mye.

Ellers er det absolutt ingen grunn til å trappe ned etter dette. I går så jeg innspurten til en 93-åring på Birken. Framtida ligger foran oss :)

ØY! sa...

det var godt å få denne turen, selv om beina er litt råtne for øyeblikket. Tror både Olav og jeg fikk en bekreftelse på at vi er i stand til å gjennomføre i Aalborg.

Må ha en langtur til før vi reiser.
Prøver meg kanskje på en Ålefjærrunde, vi får se..