lørdag 3. mars 2012

Maratondistansen innen rekkevidde :)

I dag fikk jeg meg en solid tur, ca 35 kilometer, tilbakelagt på 3 timer og 45 minutter. Fra Skippergata, rundt Ålefjær, Ryen og tilbake over Hånes, Varoddbroa og hjem. Blei gradvis stivere etter ca 2 timers løping, men greide å holde en viss stil hjem. Var innom Coop Ryen og provianterte litt, og inntok provianten raskt gående en kilometer, før jeg løpe videre. Løp i ull og full pakke siden det var litt friskt og kjølig i dag. Ikke i toppform, men ok form, og veldig godt å få en slags visshet om at jeg er istand til å løpe drøye fire mil om en måneds tid.

På vei ut av byen fikk jeg sms fra Fantomine om at Vestbakken løp kreftrunder i byen, skulle gjerne vært å heia, men regner med at han fikk seg noen gode fete runder til full jubel fra publikum.

1 kommentar:

DE sa...

Dette var en voksen treningstur. Ingen tvil om at du har det inne. Tipper du fint kunne løpt maraton i morgen på en kanontid :)

Neste gang du runder Justvik på løpetur må du si ifra, så kommer vi ut og heier.