søndag 24. februar 2013

Bevægelser i uge otte

Sykla 3-4 mil til og fra jobb, men nå hopper sykkelkjedet konstant på kransen når jeg trør til, så nå spørs det for den gamle hybriden, om det blir en fix, eller om det lønner seg bedre å kjøpe ny. Ekstra god grunn til å ha bra sykkel, når jeg er billøs. Får stikke nedom han fyren i nederst i Tordenskjoldsgate for en sykkelprat.

Ellers har jeg labba en del rundt i byen med ungene i siste del av vinterferien, seinest i dag rundt Odderøya. Spilte løkkefotball med eldste i går og i dag, og på fredag så sikra jeg når ungene klatra på Samsen. Fikk ikke klatra noe sjøl, men ungene synes det var så gøy, så det blir ikke lenge til neste gang.

3 kommentarer:

ØY! sa...

se det ja. gode bevegelser som vanlig fra Kvadraturens grense-los.
kan anbefale en service/oppgradering av sykkelen i Tordenskjoldsgate. Gjorde det selv på min gamle hybrid, og det med godt resultat.
morsomt å sykle når alle girene virker og bremsene tar jevnt og fint.
Kjøpte nye piggdekk med det samme, så nå er den klar for de fleste vinterforhold.

DE sa...

Klatring på Samsen begynner jammen å bli lenge siden. Har de fått skrudd om noe, eller er det fremdeles de gamle utgåtte rutene?

Grendstad sa...

så ut som mye av de gamle var der ennå, men de har lagd et nytt rom, rett fram når en kommer inn døra, sånn halvhøyt rom,