søndag 30. mars 2014

2.karuselløp, Odderøya, 3,7/7,1 km

Øy!

Det er ikke bare å bli eldre, blant annet kan man bli glemsk. Bare å beklage at jeg ikke fikk inn et referat fra første løp, men som noen har kommentert så stod jeg på resultatlista, dog i en for meg ny årsklasse.

Denne gangen stilte jeg på den doble distansen, årsklassen den samme som sist.
Småkaldt på Odderøya denne torsdagen, ellers fine forhold med fine løyper. Liker i grunn denne løypa, passe tung og variert. Gikk rett på uten oppvarming,og hadde to nokså jevne runder.

Tiden ga meg en 5. plass i min nye årsklasse, mens jeg ville fått en delt 4.plass i min gamle. Så det er klart at det blir hardere jo eldre man blir...
Satser på bedre tider og plasseringer utover i sesongen.


2 kommentarer:

DE sa...

Glemsk har du kanskje blitt, men farten holder seg imponerende godt i ditt femtiende år. Det er få hvileskjær på odderøya, så dette må vel være en av de tyngste milslukerne.

Selv måtte jeg stå over denne gangen. Fikk litt rusk i maskineriet etter overnatting på ishotell ved Kiruna tidligere i uka.

Grendstad sa...

Ishotell i Kiruna???? Ja,ja, var det bare sånn spontantur eller? he-he,

Bra av Øy, holder koken og vel så det, blir nok neste generasjons Borgar Haugland - glømsk og glømsk, den dagen du glømmer å ta på deg begge skoene før du løper, da er det alvor på ferde

liker også Odderøya-løypa, men rakk det ikke denne gang pga uforanderlige oppdrag og foreldremøte