torsdag 15. september 2011

15. karuselløp Varoddløypa 3,5 km

Olav
Dagens dobbel i dag. For første gang var jeg gjennom ei karuselløype to ganger. Har hatt litt sår hals og litt hoste i brystet siste dager, og da tenkte jeg at det ikke var så lurt å hive meg rett ut i max løping. Var et greit opplegg, og på andre runden kom jeg i mål på 20.10, litt under 6 min/km, og godt fornøyd med det. Løp mellom 14 og 15. Ikke så mye folk i løypa. Fin løpedag.

Traff Hr. og Fru Vestbakke seinere på ettermiddagen. Et hyggelig treff, men hadde dårlig tid pga henting/teater/barn m.m.. Håper jeg har bedre tid neste gang.


F+F
Ja som sagt vi var med vi også. Som vanlig gikk det rolig og bedagelig, og det var en veldig flott tur. Karusellen er visst stort sett eneste grunn til å komme seg ut for tida. Men da blir det iallefall minst ei gang i uka.

1 kommentar:

ØY! sa...

joda, absolutt er bra opplegg.
fornuftig å ikke presse seg for mye når kroppen ikke er max.
selv stod jeg over denne gangen, må ta det litt med ro ifht akillesen.