torsdag 22. september 2011

16. karuselløp Rambøl-løpet 5,3 km (3,5 km)


Har jeg rykket opp en divisjon eller? Løp lang løype og kom i mål på 25.42!!!!! Har begynt å presse meg litt mer underveis, og heller tåle at jeg puster og peser en del mer. Under 5 minutter på km i ei sånn løype er jo kanonbra. Løp i 13.30-tida. Lite folk. Fine forhold. Regna litt, og det liker jeg. Skoa mine begynner å bli ganske slitt, tåa tyter litt ut i nedoverbakker, men de holder seg bra.

DE:
Jeg er bare en blek skygge av Olav, men kom meg ihvertfall gjennom den lange løypa på ett vis. Det ble gange i startbakken, og den monsterlange bakken ved siden av Holmenkollen. Ellers rolig jogg. Det grenser til fasinerende hvor dårlig form det går ann å ha. At det trengs skjerpings før Oljestafetten er det liten tvil om. Håper at trener Øy kan motivere til innsats på fellesøkter.

Fantomine:
Hadde med ungen på en fin tur i den korte løypa som nok en gang var identisk med Hildes løype. Fint å komme seg ut både for store og små. Ikke allverdens med folk i dag, så man kunne gå to og to uten at det ble problem. Den yngste har nå mer enn nok starter i voksenkarusellen, men mangler ett barneløp på å ta hjem årspremien. Satser på at Dyreparkløpet blir redningen.

Må også ta med dagens sitat fra Amalie. Da de passerte "Du er ustoppelig"plakaten, leste hun: Du er utstoppet. Egentlig nokså passende for det er sikker mange som føler seg temmelig utstoppet i de harde bakkene...

1 kommentar:

DE sa...

Sinnsykt bra Olav! I den løypa er det jo kraftige saker. Veldig glad du er på mitt lag i Oljestafetten :)

Nå skal vi snart ut i løypa vi også. Referat følger...