torsdag 26. april 2012

4. karuselløp - Martins løype 4,35/8,8 km


Ser at en diggidanga har løpt her, og legger inn link for ordens skyld, hvis han ikke hadde tenkt det sjøl. Måtte sjøl stå over pga skoleforestillinga på Todda.

Øy!
Joda, må bare tilstå. Jeg er en løper, derfor løper jeg både titt og ofte. For en gangs skyld var det ruskevær og en del nedbør i løpet av torsdagen, derfor ble løypa noe lagt om. Etter min smak ble det for mye lysløype med grusvei, men skjønner at de må passe på stiene så de kan gro igjen til neste år. Løypa ble også litt lenger, det var bare greit, så da gikk det vel opp i opp med glede og skuffelse.
Kom meg gjennom de to rundene på en anstendig tid, men det var langt i fra en maks dag. For mye klær på meg, og tunge bein. Kjempet med et par stykker som jeg vanligvis slår, men som var foran meg denne gangen.
Skal vel ikke se bort i fra at de trener de også.
Regner med å se resten av Diggidanga på mandag allerede, da Tusentrappløpet går.

2 kommentarer:

DE sa...

Godt at Diggidanga alltid er representert. For min del var det første gang jeg måtte stå over siden 2010. Litt rart å ikke være med, men har som alltid planer å komme sterkt tilbake.

DE sa...

Tøft gjort å komme ut av skapet. Men når sant skal sies hadde jeg en mistanke om at du er løpoman, så dette kom ikke som et sjokk :)