onsdag 7. november 2012

BEVEGELSER I UKE 44


En isformasjon observert på Kile på tur med Morten L i går 

Vinterhalvåret kan for bli litt slapt, derfor har jeg begynt å loggføre fysiske aktiviteter også kommer under kategorien triathlontrening. Det virker motiverende, og det er på ukebasis. I uke 44 har jeg svømt 1150 meter, sykla 32 km, og løpt/gågga 12 km. Det blir en jernmann-(ironman)% på 25. Tenkte det var greit å ha et måltall å leke med, og er fornøyd når jeg kommer innom alle 3 kategorier i løpet av uka.

Ellers var uka prega av årsfesten til Terrengkarusellen, hvor en representant fra Diggidanga som vanlig var oppom scenen en tur. I år var det min tur. Foredraget til Vegard Nilsen var uansett det som gjorde sterkest inntrykk, spesielt det med at en ikke burde sitte mer enn 4 timer hver dag, som han utdypa da jeg var i møte med ham sist mandag..... en revolusjonerende tanke, og det har jeg tatt til etterretning. Gammel vane er vond å vende, men det er godt å få et løft.

2 kommentarer:

DE sa...

Synes også det var en kraftig vekker det foredraget på årsmøtet. Glitrende å blogge siste ukes bevegelser, har vært inne på tanken selv.

Mye fin aktivitet her og et meget bra bilde. Naturen skaper fine ting!

ØY! sa...

det var absolutt godt å få inspirasjon og bevisstgjøring rundt hverdagsaktivitet. Både Nilsen og Grendstad hadde gode vinklinger og tanker å komme med.Som en følge av dette har jeg siden brukt bilen minimalt, og syklet flere ganger til byen.Fin inspirasjon her på bloggen også...takk.