søndag 18. november 2012

Bevegelser i uke 46

Bånetjønn en novemberkveld

Bervann en novemberkveld

Mest sykling denne uka, fram og tilbake til jobb og skuespillerøving i Voiebyen. Litt løping, som jeg avslutta i dag med en gåggetur på heia. Sto ei lang stund ved Bervann og kikka etter bever, men intet å se. Ellers så var jeg i svømmehallen på fredag med 2 døtre, 1 niese og 2 nevøer. De koste seg veldig, spesielt når onkel var sjøuhyre og de var krepsiser som skulle holde seg fast i monsteret. Sjøuhyret bukta og ålte seg, og dukka dypt for å slippe løs. Klarte det av og til, men det var ikke lett. Glad jeg har god kondis og god pusteteknikk til vanns. Fikk bare svømt 300 meter i en en pause, men det var reine middagsluren i forhold.

Ellers øver jeg mye kroppspråk, stemmebruk og skuespillergymnastikk for tida. Aleine og sammen med kollega Morten Liene. Blir god og myk av det, og det kommer vel til å gi seg i utslag i enda mer bevegelse i neste bevegelsesforedag på Xstrata i begynnelsen av desember.

Denne ukas er tallene (300-50-19) som gir en jernmannprosent på 27.


3 kommentarer:

DE sa...

For noen fantastiske naturbilder! Ser nesten ut som det ble mørkt etterhvert. Var det hodelyktforhold?

Grendstad sa...

Det var vel i høyeste grad hodelyktforhold, men jeg hadde ikke med. Løp hjemover med lykta på mobilen i hånda, eller det blei vel mest gåing, og litt famling, før jeg kom ned i lysløypa igjen.

ØY! sa...

uhyrlig bra trening i bassenget.

er det noe av det samme som tidligere på Xstrata?