søndag 25. november 2012

Bevegelser i uke 47


Kan ikke måle meg med Øys tur i går, det lurer jeg på om jeg kan noen gang, og på langt nær med en av Øys favorittlag, Hødds cuptriumf i dag, men må legge inn ukerapporten. Mest aktivitet i begynnelsen av uka, blant annet med ei god svømmeøkt, men så dabba det litt av mot slutten, men da blei det til gjengjeld mindre sitting (burde egentlig måle den ei gang). Her et utsnitt av Holbersgate på vei hjem fra løbing i heia, hvor jeg på måtte løbe med lykta på mobilen gjennom skauen fra Bervann ned til lysløypa i Baneh. Tøft. Denne uka hadde jeg en jernmannprosent på 36, høyere enn de foregående uker. (2300-14-17)

2 kommentarer:

ØY! sa...

som vanlig solid og variert fra Olav, spesielt bra svømt. Her ligger du et (hav)hestehode foran meg.
Gøy med Hødd i dag, når ikke Aafk klarte det i år. Blir en snål opplevelse å se Hødd i e-cupen neste år...
god ide med å måle sittingen i en periode,det må vi prøve.


DE sa...

Ny uke som er bra levert av gubben. Ser vi på værvarslene blir det minusgrader mot slutten av uka. Kanskje snart tid for ski og skøyter?