onsdag 19. november 2008

14 minutters buddhistisk joggging

Ja, så fikk jeg endelig svetta litt igjen. På vei hjem fra Sofies barnehage, og med bare halv dag i barnehagen, tok jeg en liten spontan løpetur. Fra sydenden av Bånetjønn, rundt/opp blåløypa til oppsida trappene i nordenden av Båne, og ned igjen.

Holdt et meget lavt buddhistisk tempo, og det var nok i denne runden. Trengte faktisk å ligge litt på sofaen etterpå, ikke i utmattelse, men kroppen trengte det. En forsiktig start på ny løpesesong, etter jobbeperioden, og akkurat passelig. Jeg fortsetter å ta ting med ro, og velger buddhistisk tilnærming i overskuelig framtid.

3 kommentarer:

DE sa...

Bra du er igang igjen. Høres ut som en utmerket plan å kjøre et gradvis opplegg.

Tipper jeg rett prikker du inn toppformen til Ogge Triatlon 2009.

Grendstad sa...

Ja, jeg tenkte på Triathlon da jeg løp. Enten der eller det i Tvedestrand, som har enda kortere løyper.

Mer trimming til helga, da jeg har min første frihelg på ei stund.

ØY! sa...

jada !!
gjevt at flere kroppen får slengt litt rundt på seg og hit.
tar jeg en felles et eller annet i løpet av helga.