fredag 14. november 2008

Igang igjen

Da er jeg igang igjen. I dag fikk jeg ny treningsdress av jobben. I tillegg til det milde været gav dette inspirasjon til ei runde i baneheia rett etter jobb. Ikke lange turen (ca. 4 km), men det holdt. Må faktisk si at det gikk overraskende bra. Jogget nesten hele veien. Både kropp og sjel funket bra, men lungene har vel hatt bedre dager.

Har ikke trent allverdens med kondisjon under Afrikaoppholdet, så derfor var det godt å se at formen ikke var så alt for gal.

Etterpå gikk ferden rett til Samsen for klatring med min fetterdatter. Bortsett fra Martevakt var det ingen andre kjente i dag. Grei økt på det jevne som ble avsluttet med kort hengesekvens.

Legger ved en avislink som viser badeplassen min i Vic Falls :)

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/11/14/554008.html

1 kommentar:

Grendstad sa...

hepp hepp hepp

Godt å se at du er i gang igjen på hjemmebane. Ny treningsdress gjør susen, iallefall for de første øktene.

Min første løpeøkt på lenge nærmer seg, men jeg må hvile meg litt til i form. Sykler jo en del til jobb og Eg, og bakken opp til bhg på Odderøya er en grei kneik.

sees